加入書簽


情 人 節 通 常 很 傷 大 家 腦 筋 。
聖 誕 節 最 容 易 , 錢 不 用 多 , 合 時 合 節 , 得 得 意 意 便 可 。
生 日 , 當 然 都 要 花 些 心 思 去 想 想 對 方 的 喜 好 , 不 過 就 算 想 不 到 或 沒 有 時 間 去 預 備 , 實 際 一 點 封 封 利 是 、 買 個 八 達 通 手 錶 、 keychain 都 未 嘗 不 可 。 我 自 從 四 十 歲 開 始 便 很 怕 人 送 錯 東 西 給 我 , 又 煩 , 不 知 丟 了 它 還 是 如 何 處 置 。 於 是 我 永 遠 坦 白 地 出 一 個 Birthday present list , 像 新 婚 一 樣 , 你 們 自 選 。 後 來 更 識 計 劃 , 想 一 件 大 禮 物 , 通 常 都 是 自 己 唔 捨 得 買 , 大 家 夾 錢 來 送 給 我 。 到 了 五 十 歲 後 , 又 有 不 同 的 想 法 , 其 實 我 不 是 一 個 太 喜 歡 物 質 的 人 , 我 用 錢 只 用 在 食 和 遊 埠 , 我 淨 食 都 食 窮 啦 ! 我 覺 得 前 五 十 年 已 經 「 Take 」 夠 了 , 後 幾 十 年 要 學 「 Give 」 。 於 是 提 議 朋 友 代 捐 錢 去 些 機 構 , 我 現 在 有 養 人 、 養 Bear Bear 、 做 井 、 戒 毒 … … 都 是 朋 友 為 我 作 的 福 !

蘇施黃
為食Show
Four Brothers $115/100 克


Macadamia Nut Praline4 粒 禮 盒 裝 $100


情 人 節 就 不 同 了 , 一 定 要 有 心 思 , 冇 心 思 等 如 不 愛 。 死 未 ! 仲 有 情 人 節 有 很 多 底 競 賽 , 哪 個 八 婆 同 事 都 有 一 打 花 , 噢 ! 如 果 你 只 送 三 五 支 , 死 硬 ! 又 如 果 你 沒 有 摸 通 舊 男 友 送 過 甚 麼 , 而 你 比 舊 男 友 的 禮 物 更 差 , 又 分 手 ! 所 以 我 在 此 勸 勸 大 家 還 有 十 日 八 日 便 是 情 人 節 , 其 實 還 未 開 始 諗 橋 , 已 遲 了 。 單 是 買 卡 都 要 花 時 間 , 愈 遲 買 的 卡 , 被 對 方 見 過 那 卡 的 機 會 愈 大 , 那 時 便 失 去 了 精 彩 , 失 去 精 彩 又 等 如 不 愛 ! 所 以 情 人 節 又 要 花 錢 、 花 時 間 , 最 緊 要 花 心 思 。
我 試 過 有 一 年 送 了 一 盒 大 如 電 視 機 的 紙 皮 箱 到 愛 人 的 office , 當 時 她 不 在 office , 但 那 盒 東 西 已 經 吸 引 了 不 少 人 的 注 意 。 當 她 回 到 office , 一 開 那 個 大 盒 , 有 幾 個 氫 氣 球 標 出 來 , 嚇 到 大 家 一 跳 , 然 後 是 盒 底 只 是 一 束 花 。 但 這 束 花 已 足 夠 大 家 講 了 幾 年 ! 這 便 叫 心 思 。
我 今 年 只 能 幫 你 們 少 少 , 香 港 的 半 島 酒 店 等 如 貴 , 等 如 有 品 味 , 很 多 人 仍 然 不 敢 入 去 呢 ! 其 實 有 些 東 西 幾 十 皮 就 有 交 易 。 又 得 體 又 大 方 又 好 食 , 就 是 半 島 的 朱 古 力 , 我 特 別 喜 歡 Macadamia Nut Praline 和 Four Brothers 。 Four Brothers 是 朱 古 力 包 住 四 粒 Hazel Nuts , 而 Macadamia Nut Praline 就 是 朱 古 力 包 住 兩 粒 大 的 Macadamia Nuts , 又 鬆 又 香 。
以 前 我 比 較 喜 歡 食 Four Brothers , 不 過 現 在 牙 不 大 好 , 覺 得 太 硬 。 它 們 有 3 件 ( $80 ) 、 6 件 ( $145 ) 、 9 件 ( $190 ) 、 12 件 ( $245 ) 、 16 件 ( $355 ) 禮 盒 裝 , 任 君 選 擇 , 再 加 一 些 心 思 怎 樣 送 出 , 實 行 死 女 !
Happy Valentine's Day !

半島餅店
地 址 : 尖沙咀彌敦道19-21號半島酒店7-9號鋪
電 話 : 2315 3262
營 業 時 間 : 9:30am-7pm

蘇 施 黃 Profile
資 深 電 台 人 , 天 生 異 「 口 」 , 除 了 講 叻 , 食 同 樣 嘴 刁 , 近 年 開 咪 、 上 電 視 做 主 持 都 不 離 教 人 食 得 精 , 吸 引 大 批 粉 絲 跟 佢 搵 食 。

0 comments