加入書簽


在 報 章 上 看 到 「 大 劉 」 兩 個 字 , 立 即 轉 下 頁 。 大 家 未 悶 死 咩 ? ! 我 已 分 不 清 他 是 討 厭 記 者 還 是 enjoy 被 記 者 日 日 跟 ! 最 麻 煩 便 是 去 他 的 飯 堂 「 福 記 」 。 個 多 月 前 , 約 了 一 些 老 死 去 「 福 記 」 食 晏 , 朋 友 上 到 來 , 氣 沖 沖 。 她 說 , 她 下 車 預 備 行 入 「 福 記 」 , 突 然 有 兩 雙 手 像 交 通 警 的 攔 住 她 的 去 路 , 朋 友 起 初 真 的 以 為 是 特 警 , 便 窒 了 一 窒 。 原 來 發 現 只 是 body guards , 最 令 朋 友 不 滿 的 是 , 「 大 劉 」 的 車 還 未 停 , 那 些 body guards 便 開 始 攔 人 , 我 朋 友 都 不 是 善 男 信 女 , 不 然 怎 會 是 我 朋 友 ? 於 是 一 手 推 開 他 們 一 邊 用 英 語 罵 : 「 條 路 你 ? ! 」
蘇施黃
為食Show
24 頭 吉 品 鮑 扣 鵝 掌 $680


乾 燒 粉 絲 煲 $98


炭 燒 叉 燒 $60


我 自 己 的 親 身 經 驗 是 , 一 個 中 午 , 我 亦 是 去 「 福 記 」 食 晏 , 在 樓 下 等 , 突 然 有 六 七 個 西 裝 友 衝 入 來 , 殺 氣 沖 天 , 跟 住 就 見 到 一 個 肥 頭 耷 耳 的 「 大 劉 」 入 來 , 因 為 我 在 等 先 , 所 以 不 能 叫 我 死 開 , 但 我 竟 然 自 己 先 死 開 為 敬 。 為 甚 麼 呢 ? 因 為 想 想 , 邊 個 要 那 麼 多 保 鏢 呢 ? 一 定 係 仇 家 多 。 嘩 ! body guards 可 以 擋 住 人 入 , 如 果 仇 家 坐 , 一 開 便 機 關 槍 掃 射 , 我 咪 做 擋 箭 牌 ? 咪 咯 , 都 係 自 己 死 開 算 了 。
因 為 「 大 劉 」 , 因 為 「 甘 比 」 , 連 我 父 親 今 年 生 日 都 要 改 地 方 。 改 了 去 又 平 過 「 福 記 」 , 又 好 食 過 「 福 記 」 的 「 富 聲 」 。 可 能 「 富 聲 」 盧 老 闆 開 海 味 鋪 , 所 以 鮑 魚 永 遠 是 溏 心 , 而 且 黐 牙 的 。 食 鮑 魚 黐 牙 才 叫 筍 盤 。 另 外 叉 燒 可 以 說 全 港 數 一 數 二 , 味 道 好 , 不 太 甜 , 肉 質 亦 不 太 硬 ; 柚 皮 正 合 時 , 炆 到 不 太 腍 , 我 不 喜 歡 食 柚 皮 的 都 次 次 叫 。
還 有 我 不 喜 歡 食 魚 的 , 但 超 鍾 意 食 那 個 甜 菜 炒 東 星 斑 球 , 魚 都 頗 大 條 , 但 能 炒 到 肉 很 滑 頗 不 容 易 。 愛 魚 的 人 一 定 暈 死 , 因 為 一 魚 兩 吃 的 魚 頭 煲 , 淨 食 薑 和 都 可 以 送 兩 碗 飯 。 最 頂 瓜 瓜 的 是 她 們 的 粉 絲 煲 , 有 少 許 豬 肉 粒 、 蝦 米 粒 、 芫 荽 、 、 中 芹 , 炒 得 又 乾 身 又 香 , 臨 上 還 在 邊 再 炒 再 收 乾 水 。
嘩 ! 真 好 味 。 因 為 我 常 去 , 所 以 他 們 將 我 最 喜 歡 的 菜 式 做 了 一 個 「 蘇 Good 」 menu 。 各 位 粉 絲 歡 迎 分 享 。

富 聲 魚 翅 海 鮮 酒 家
地 址 ︰ 灣 仔 駱 克 道 353 號 三 湘 大 廈 1 樓
電 話 ︰ 2893 0881

蘇 施 黃 Profile
資 深 電 台 人 , 天 生 異 「 口 」 , 除 了 講 叻 , 食 同 樣 嘴 刁 , 近 年 開 咪 、 上 電 視 做 主 持 都 不 離 教 人 食 得 精 , 吸 引 大 批 粉 絲 跟 佢 搵 食 。

0 comments